Lenge siden sist!

Hei! Nå er det jammen meg på tide med en liten oppdatering fra oss. I mellomtiden har jeg forsøkt å svare alle som har spurt meg spørsmål. Om jeg har glemt noen beklager jeg dette.

I alle fall! Ezio har fått seg litt av en hårmanke siden sist. Når han står opp om «morgenen» ser man en bustete hårball som kommer ut av sovehuset. 

Mens Ida gjorde rent i buret hans så benyttet jeg anledningen til å gre ham litt.   

  Ble han ikke fin? Ida kaller ham for Ezio-gull. Han skinner nesten som gull her i alle fall – selv om bakgrunnen ødelegger litt.

Mens Ida står med hodet ned i samlakassen kommer hun med to gode kommentarer til rengjøringen av Ezios lille hjem:

  1. Det er så enkelt å gjøre rent nå som vi ikke lenger har masse strø å skuffe!
  2. Dette tar jo faktisk ikke mer enn fem minutter!

  Det er kjempenkelt å gjøre Ezios bur. Ingen grunn til å sluntre unna med andre ord! 
Mens Ida innreder Ezios hjem tar han en snusetur på sengen hennes: 

 Idas rom bærer preg av å være en smule rotete. Hu mor prøver å ikke se eller si noe, men heller passe på at Ezio ikke forsvinner i alle de feilplasserte tingene😏

Ida valgte å ommøblere litt. Mon tro hva Ezio synes om det..:  Ezio er litt usikker på hva han mener om at huset nå står et annet sted enn før.🤔

  Doen er i alle fall på riktig sted! Den er ny forresten. Den gamle var blitt så inntørket og udelikat at vi kjøpte en ny. 

 Opprevet dopapir må til for å få det mykt og fint inni sovehuset. Men det endte med at vi måtte flytte huset tilbake til der den sto før 😉

  Ida og Ezio 😍😍

I mellomtiden har Arvin fått kjæledyr han også… 

Takk for at du tok deg tid til å lese innlegget.


2 tanker om “Lenge siden sist!

  1. Det er fint at du er tilbake, har savnet det;)!
    Fine bilder. Hvordan går det med chinchillaene?
    Og er spent på hva Arvin har fått? Gleder meg til neste innlegg!

Legg igjen en kommentar